Uudised
Honda Thomas Ramsey kergitab saladuseloori NSXi täieliku õhuvoolujuhtimise kontseptsioonilt
Honda aerodünaamik Thomas Ramsey avab pisut täieliku õhuvoolujuhtimise kontseptsiooni (ingl total airflow management), mida NSXi süsteemis kasutatakse.
- Honda insenerid kasutasid arvutuslikku vedelikudünaamikat ja tuuletunneleid USAs ja Jaapanis, et luua maksimaalne survejõud ja minimeerida takistust.
- Kontseptsioon tagab väga efektiivse soojushalduse mitmele soojusallikale.
„Mitmelgi moel on teil uhiuue Honda NSXi disaini puhul sõna otseses mõttes funktsiooni järgiv vorm, nii et see oli aerodünaamikule äärmiselt põnev sõiduk, mille kallal töötada,“ ütleb Thomas Ramsay, Honda uue superauto aerodünaamika ja jahutuse projektijuht.
„Ambitsioonikate jõudluseesmärkide, novaatorliku välisdisaini ja põneva stiliseeringuga toimetulekuks pidid Honda insenerid selle modernse superauto tarvis välja töötama täiesti uue välise insenertehnilise lahenduse,“ jätkab Ramsey. „See uus täieliku õhuvoolujuhtimise strateegia toetab komponentide jahutusefektiivsust ja aerodünaamikat, andes samal ajal panuse veelgi dünaamilisemasse kujundusse.“