Honda turvalisus

ÜLIM MEELERAHU

Honda on pühendunud inimeste ohutuse tagamiseks sõitmisel. Meie arvates on parim viis kokkupõrke vältimiseks
olla ühe sammu võrra ees, mistõttu pakume oma juhiabisüsteeme. Need aitavad juhti, toimides lisaanduritena ning hoiatades ja reageerides olenevalt vajadusest.

Teie kaassõitjate, teiste liiklejate ja jalakäijate turvalisus on olnud alati meie peamine projekteerimisnõue. Seepärast sisaldab uus Honda hulgaliselt täiustatud tehnoloogiat, millest enamik kuulub kõigi mudelite põhivarustusse.

Hondad Euro NCAP turvatestides :

Honda JAZZ

Honda HR-V

Honda CIVIC 5D

 

Allolev loetelu tutvustab Honda enim levinuid turvalisust tagavaid funktsioone ja tehnoloogijaid.
Mudelite lõikes võib turvavarustus erineda.
Mudelipõhist turvavarustust küsi lähima Catweesi keskuse müügikonsultandilt https://catwees.ee/uldkontaktid/muugikonsultandid/

 

Juhi ja kaassõitjate turvapadjad
Maksimaalse kaitse tagamiseks on eesmistel turvapatjadel kaheetapilise täitmise seade, mis ajastab ja rakendab turvapadjad kokkupõrke tugevuse järgi. Turvakardinad kaitsevad koos 3-punktilise turvavööga juhti ning ees ja taga istuvaid kaassõitjaid külgkokkupõrke puhul.

VSA stabiilsuskontoll
Süsteem jälgib kõiki rattaid eraldi ja arvutab täpse võimsuse või pidurdusjõu hulga, mis on vajalik veojõu
kadumisel selle taastamiseks. Libedates oludes juhib see mootori pöördemomenti ja ratastele rakendatavat
pidurdusjõudu, vähendades kiirust, kuni ohutu ja stabiilne liikumine on taastatud.

CMBS – sõidukiga ja/või jalakäijaga kokkupõrget leevendav pidurdussüsteem
Aeglasel kiirusel suudab see süsteem tuvastada ka jalakäijaid, hoiatades Teid ohu eest. Kui on oht põrgata kokku teise sõiduki või jalakäijaga, hoiatab see süsteem teid ja vähendab kiirust, et vähendada kokkupõrke raskusastet.

LKAS sõiduraja hoidmise abisüsteem
Aitab hoida autot sõidurea keskel ja tagab pingevaba autojuhtimise kuna sõiduki paiknemist rajal pole vaja pidevalt korrigeerida.

Parkimisandurid (ees ja taga)
Eesmised ja tagumised parkimisandurid muudavad kitsastes kohtades parkimise hõlpsamaks. Mida lähemale objektile jõuate, seda tungivamaks piiksumine muutub.

Aktiivsed nurgatuled
Aitavad paremini näha teed, valgustades suunda, kuhu kavatsete pöörata kohe, kui näitate suunda või keerate rooli.

Pimeda ala informatsioon
Et reavahetus ja möödasõit oleksid ohutumad, hoiatab see süsteem Teid küljepeeglil oleva tulega, kui sõiduki pimedasse nurka jäävas alas tuvastatakse teine sõiduk.

Ristuva liikluse hoiatus
Tagurdamisel tuvastab ristuva liikluse hoiatussüsteem külgedelt lähenevaid sõidukeid ja hoiatab juhti ohust.

Otsekokkupõrke hoiatus
Kui esikaamera tuvastab teie ees teise auto, hoiatab süsteem otsekokkupõrke eest, et teil oleks aega reageerida.

Mitme vaatenurgaga tagurduskaamera

Kaelavigastust vähendavad eesmised peatoed
Kokkupõrke korral aitavad need eesmised peatoed ja kolmepunktilised ELR turvavööd kaitsta reisijaid ja vähendada kaelavigastuste tekkimise ohtu.

Rehvi tühjenemise hoiatussüsteem
Rehvi tühjenemise hoiatussüsteem annab teada, kui rehvis olev õhurõhk on vale. Näiteks võib see anda aegsasti märku rehvis olevast torkeaugust.

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus
Kui auto liigub sõidurajalt välja ilma, et suunatulega märku annaksite, hoiatatakse teid vilgutamise ja helisignaaliga, et pöörata teie tähelepanu tagasi auto juhtimisele.

Sõidurajalt kõrvale hoiatus

Aktiivne linnapidurduse süsteem

1
Kui sõidate linnas kiirusel 5–32 km/h, jälgib süsteem vahemaad teie ja eesoleva auto vahel, et aidata teil vältida kokkupõrget.

2
Kui vahemaa teie ja tuvastatud auto vahel endiselt väheneb, edastab sõiduk intelligentse multifunktsionaalse näidiku kaudu helilise ja visuaalse hoiatuse.

3
Kui te ikka ei reageeri ja kokkupõrge on kohe toimumas, rakendab aktiivne linnapidurduse süsteem automaatselt pidurid kiiruse maksimaalseks vähendamiseks. Heades sõiduoludes võib see kokkupõrke koguni ära hoida.