Tagasikutsumised
Tagasikutsumine ja toote uuendus.
Siit saate kontrollida kas teie Hondal on aktiivseid tagasikutsumisi või toote uuendusi
Mis on tagasikutsumine?
Tagasikutsumine kuulutatakse välja juhul kui sõidukil võib esineda otseselt ohutust mõjutav valmistusviga
Mis on toote uuendus?
Toote uuendused ei ole seotud ohutusega. Sellegi poolest võib seoses tootearenduse ja uute tehnoloogiatega rakendamisega tekkida võimalus lisada või muuta juba turule lastud toodete funktsioone või omadusi.
Tagasikutsumised on hädavajalikud tagamaks sõiduki ohutus kasutamisel ning tagasikutsumisteate saamisel peaks omanik esimesel võimalusel võtma ühendust lähima Honda ametliku edasimüüjaga ja laskma oma auto üle vaadata. Toote uuendused parandavad toote üldist kvaliteeti ja parandavad sõidukogemust seega soovitab Honda lasta teha toote uuendus alati kui võimalik.
Mõlemad, nii tagasikutsumine kui toote uuendus on kliendile tasuta.
Kontrollige kas Teie sõidukil on aktiivseid tagasikutsumisi või tooteuuendusi. Pange tähele et otsingufunktsiooni õigsus on tagatud ainult juhul kui Teie auto on algupäraselt müüdud Põhjamaades või Baltikumis. Kui teie auto on pärit mujalt Euroopast või te ei tea kindlalt oma auto algupära võtke ühendust oma lähima Honda edasimüüjaga.
Kontrolli VIN : http://car.honda.ee/site/query
Igale sõidukile antakse unikaalne tehasetähis (VIN). Honda tehasetähised koosnevad alati 17 kohalisest tähtede-numbrite kombinatsioonist ja on stantsitud auto identifitseerimisplaadile nagu näidatud alloleval pildil. Metallist identifitseerimisplaat võib sõltuvalt mudelist paikneda eri kohtades. Uuematel Honda mudelitel on tehasetähis stantsitud ka tuuleklaasi alla vasakule alaserva paigaldatud metallplaadile ja on nähtav ka väljapoolt. Oma auto kerenumbri asukohtade leidmiseks vaadake oma kasutaja käsiraamatut. Tehasetähis on trükitud ka Teie auto registreerimistunnistusele.
Juhul kui te ei suuda leida oma auto tehasetähist pöörduge abi saamiseks lähima Honda edasimüüja poole.