Uudised
Honda toob Civic Toureriga turule pagasiruumi paigutatud jalgrattahoidja
- Ainulaadne sisseehitatud süsteem võimaldab vedada jalgratast Civic Toureri pagasiruumis
- Tavapäraste rattahoidjatega võrreldes paraneb turvalisus, ohutus ja kütusesäästlikkus
- Uue jalgrattahoidja avalik esitlus toimus 99. Giro d’Italia raames
- Saadaval alates 2016. aasta oktoobrist valitud Honda edasimüüjatelt
Innustatuna Civic Toureri „Active Life Concept” positiivsest vastuvõtust kogu Euroopas Frankfurt Motor Show messil 2015. a, on Honda välja toomas uut jalgrataste transpordisüsteemi. Uus süsteem kujutab endast innovatiivset pagasiruumi sisseehitatud jalgrattahoidjat, mis võimaldab vedada kuni kahte täismõõtmetes jalgratast ning parandab katusele või auto tagaossa paigaldatud jalgrattahoidjatega võrreldes turvalisust, ohutust ja kütusesäästlikkust.
Frankfurdi messile järgnenud kuudel nõudis Honda Motor Europe’i tollane president Toshiaki Mikoshiba Honda teadus- ja arendustegevuse ja tarvikute meeskondadelt kontseptioonilahenduse realiseerimist. Süsteemi väljatöötamisel on eriti silmas peetud võidusõidurataste kasutajaid. See pakub mugavat lahendust rattaraami ja lahtivõetud esiratta hoidmiseks, lisab turvalisust ja pakub kaitset ilmastikuolude eest. Konstruktsioon tagab, et Civic Tourer jätkab samal erilisel kütusesäästu lainel, mis aitas autol eelmisel aastal* saavutada GUINNESS WORLD RECORDS™-i tiitli.
Jalgrattahoidja kasutab täiel määral ära Civic Toureri oma klassi suurima pakiruumi mahu ja unikaalse keskasetusega kütusepaagi eelised. Sügava pakiruumi põhja on paigaldatud alumiiniumrööbas. Rööpa külge on kinnitatud T-kujulise klambriga liugurid, kuhu saab libistada jalgratta esikahvli. Tagumine ratas toetub allalastud tagaistme seljatoele ja mõlemal rööpa serval on kinnitusavadega postid esiratta rummu kinnitamiseks. Jalgratta raam kinnitatakse rihmaga, kasutades olemasolevaid integreeritud laadimisruumi kinnitusrõngaid.
Selline paindlik süsteem tähendab, et reisijaid ja jalgrattaid saab autosse mahutada erinevates kombinatsioonides. Kui juht ja kaassõitja istuvad ees, saab kaks täismõõtmetes jalgratast turvaliselt kinnitada nende taha, aga võimalik on ka tagapinki 40% alla klappida ning mahutada laadimisruumi ainult ühe jalgratta. Nii jääb tagaistmel ruumi veel ühele reisijale ja pagasile.
Sisseehitatud jalgrattahoidjat saab kombineerida olemasolevate Honda tarvikutega, näiteks pagasiruumi serva kaitseliistu, pagasiruumi külgvõrgu ja katusereelingutega. See tähendab veelgi universaalsemat autot, mis sobib aktiivse elulaadiga.
Unikaalse jalgrattahoidja avalik esmaesitlus toimus 99. Giro d’Italia raames. Honda oli selle võidusõidu ametlik sponsor ja tugiautodega varustaja.