Honda hübriidtehnoloogia tutvustus

Nutikas hübriid mis mõtleb ise.

Meie uue põlvkonna hübriidajam teeb uues CR-V-s oma Euroopa debüüdi. Meie kutsume seda intelligentseks mitme režiimiga sõidusüsteemiks (i-MMD).
See ühendab sujuva võimsa 2.0-liitrise bensiinimootori kõrgtehnoloogiliste elektrimootoritega, et anda Sulle sundimatu juhitavuse, mida iga päev naudid.

i-MMD tehnoloogia on nutikas, sest see jälgib pidevalt Sinu CR-V sooritust ja säästlikust, et kindlaks teha parim jõuallikate kombinatsioon.
Seejärel kasutab auto sujuvalt optimaalset energiat, vahetades automaatselt kolme sõitmisrežiimi vahel, milleks on elektrisõiduki režiim, hübriidrežiim ja bensiinimootori režiim.

  

 

Elektrisõiduki režiim                    Hübriidrežiim                                   Bensiinimootori režiim

Et saaksid parima ülevaate Honda hübriidtehnoloogia töötamisest jaotasime tutvustuse väiksemaks peatükkideks,
mis tutvustavad hübriidtehnoloogia erinevaid alamlõike.

Mis juhtub auto käivitamisel?

Sõiduki käivitamisel käitab bensiinimootor elektrimootorit, mis toimib sel hetkel generaatorina. See muundab
mootorilt tuleva energia elektriks ja salvestab selle akusse.

Kuidas ja millal kasutab auto ainult elektrienergiat?

Elektrimootor kasutab akusse salvestatud elektrienergiat kohalt võtul ja esialgsel kiirendamisel ning aeglasel kiirusel sõitmisel, samuti ka tagurdamisel (saad hommikul maja juurest vaikselt minema sõita ilma naabreid
äratamata).
Kui akut tuleb uuesti laadida, käivitub mootor ja generaator muundab mootori energia uuesti elektrienergiaks,
salvestades selle akusse.
Bensiinimootor on kõige tõhusam maanteekiirusel, kus see tõestab ennast kõige selgemalt: see viib sõidukit edasi ja laeb ka hilisemaks kasutamiseks akut.

Kas pean seda laadima?

Honda hübriidi ei pea laadima. Ta kasutab bensiinimootori üleliigset energiat ja regeneratiivsel pidurdamisel tekkivat üleliigset energiat, et hoida aku pidevalt laetuna: seni, kuni mootor töötab, toodab see elektrit ja salvestab selle akusse.

Mis juhtub, kui pean kiiresti teisest autost mööda sõitma?

Järsuks kiirendamiseks, või kui on vaja lisavõimsust, kasutatakse sõiduki edasiviimiseks korraga nii bensiini- kui ka elektrimootorit. Gaasipedaalile vajutamisel kasutab auto aku lisavõimsust, et anda elektrimootorile lisasärtsu.

Mis on regeneratiivne pidurdamine?

 

Regeneratiisel pidurdamisel muundatakse tavaliselt raisku minev liikumisenergia elektriks, mis salvestatakse akusse. Sellisel pidurdamisel töötab elektrimootor generaatorina – selle asemel, et elektrit rataste ringiajamiseks kasutada, käitavad pöörlevad rattad mootorgeneraatorit tootes elektrit.