Uudised

Alati värsked Honda sõiduautode uudised
5.09.2017

Honda avalikustab Frankfurdi autonäitusel CR-V Hybrid prototüübi

  • Esimest korda Euroopas on Honda hübriidtehnoloogia saadaval linnamaasturis.
  • CR-V Hybrid prototüüp on säilitanud maailmas enim müüdud linnamaasturi tuttava silueti, andes aimu uue CR-V Euroopa standarditest.
  • Hübriidsüsteem Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) koosneb 2,0-liitrisest i-VTEC bensiinimootorist ning kahest elektrimootorist, mis edastavad sujuvalt võimsust ja pöördemomenti.
  • Hübriidsüsteem on osa kahe valikuga jõuseadmete sarjast 1,5-liitrise VTEC TURBO bensiinimootori kõrval.

 Honda CR-V Hybrid Prototype 2

Honda avalikustab 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel oma CR-V Hybrid prototüübi, milles on Euroopa turul esimest korda kasutatud kaubamärgi elektrilist linnamaasturi jõuseadet. CR-V Hybrid prototüüp on saanud uue kujunduse, mis annab aimu peagi tuleva CR-V mudelivaliku Euroopa standarditest.

CR-V Hybrid prototüüp on esimene eksemplar, millega demonstreeritakse Euroopa autonäitusel uut CR-V-d. See on säilitanud maailmas enim müüdud linnamaasturi tuttava silueti, mis on nii rafineeritud kui ka sportlik. Uus CR-V Hybrid prototüüp on varasemast laiem, kõrgem ja pikem ning see on saanud uue värske välimuse koos laiema hoiakuga, mida annavad edasi avaramad jõulised rattakoopad.

Honda CR-V Hybrid Prototype 1

Uues linnamaasturis on loodud tasakaal elegantsuse ja jõulisuse vahel, mis on saavutatud tänu õhematele A-piilaritele ning suurematele ratastele. Kapott ja tagumised kolmnurkaknad on saanud teravamad jooned ning sõiduki esiosas on näha Honda tootepere „nägu” koos iseloomulike esitulede kujundusega.

CR-V Hybrid prototüübi kahemootoriline süsteem i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) sisaldab elektrilist veomootorit, 2,0-liitrist Atkinsoni tsükliga neljasilindrilist i-VTEC bensiinimootorit, mis toodab elektrienergiat ja tekitab veojõudu, ning eraldi elektrigeneraator-mootorit. Hübriidsüsteem ei kasuta tavapärast käigukasti, selle asemel on kasutusel üks fikseeritud ülekanne, mis loob liikuvate komponentide vahel otseühenduse, edastades süsteemis pöördemomenti sujuvamalt.

 Honda CR-V Hybrid Prototype 3

Süsteem i-MMD otsustab automaatselt, kuidas kasutada bensiini ja elektrienergiat kõige tõhusamalt, mis tähendab, et juht ei pea kolme saadaoleva sõidurežiimi (bensiinimootori, elektri- ja hübriidrežiim) vahel ise valima.

Elektrirežiimis kasutab veomootor ainult akude jõudu, mis tagab nullemissiooniga liikumise. Hübriidrežiimis toimib bensiinimootor elektrigeneraator-mootori toiteallikana, viimane edastab omakorda võimsust elektrilisele veomootorile. Selles režiimis suunatakse bensiinimootori liigne võimsus elektrigeneraator-mootori kaudu tagasi akupaketti, et seda laadida. Bensiinimootori režiimis viib rattaid edasi bensiinimootor, vajaduse korral pakub elektriline veomootor ajutist lisavõimsust.

Enamikus linnasõidu olukordades liigub sõiduk hübriid- ja elektrirežiimis, et tagada optimaalne tõhusus. Bensiinimootori režiim rakendatakse järsul kiirendamisel ja maanteel sõitmisel.

  1. aasta CR-V on saadaval ka Honda 1,5-liitrise VTEC TURBO bensiinimootoriga, mille juurde saab valida 6 käigulise manuaalkäigukasti või CVT-käigukasti. Euroopa turul ei pakuta uue CR-V diiselmootoriga versiooni.

 Honda CR-V Hybrid Prototype 4

Lisateave Honda uue Euroopa CR-V kohta kinnitatakse sõiduki seeriamudeli avalikustamisel järgmise aasta alguses. Uus linnamaastur jõuab ametlikult Euroopa turule 2018. aastal.