Uudised

Alati värsked Honda sõiduautode uudised
14.10.2011

UUS HONDA CIVIC: OHUTUS

Honda pühendumist ohutusele iseloomustab hüüdlause “Turvalisus kõigi jaoks”, mis hõlmab nii sõitjate, jalakäijate kui kõigi teiste liiklejate turvalisust. Uue Civicu inseneridel ja disaineritel mõlkus see pidevalt meeles.

Honda pühendumist ohutusele iseloomustab hüüdlause “Turvalisus kõigi jaoks”, mis hõlmab nii sõitjate, jalakäijate kui kõigi teiste liiklejate turvalisust. Uue Civicu inseneridel ja disaineritel mõlkus see pidevalt meeles.
“Hondal on Jaapanis, Tochigis, kõrgtehnoloogiline kokkupõrketestide uurimiskeskus. Seal saime teha uue Civicu avariiteste erineva raskuse ja suurusega sõidukitega erinevates suundades ja eri kiirustel. Me tahtsime veenduda, et pakume oma klientidele parimat turvalisust reaalsetes oludes,” räägib Mitsuru Kariya, Civicu arendusmeeskonna juht.

Üks mooduseid selle saavutamiseks oli ACE (Advanced Compatibility Engineering) kerestruktuur – auto esiosas paiknev hulknurkne raam, mis väldib sõitjateruumi deformeerumist, suunates õnnetuse hetkel mõjuvad jõud salongist eemale.
“Sama tähtsal kohal kui meetmed, mis kaitsevad teid avariis, on tehnoloogiad, mis aitavad õnnetusi ära hoida või leevendada,” selgitab Kariya. “Euroopa Civicule lisati esmakordselt avariileevendussüsteem.” Honda avariileevendussüsteem CMBS jälgib pikivahet ja eessõitjale lähenemise kiirust, teavitades juhti kokkupõrke ohust ning aidates vältimatu otsasõidu korral lööki leevendada.
Uuel Civicul on ka arenenud süsteemid jalakäijate kaitsmiseks. “Ma olen väga uhke, et Honda on jalakäijate turvalisuses liidripositsioonil. See on uue Civicu aspekt, mille kallal oleme pidevalt vaeva näinud,” lisab Julian Warren, vaneminsener ohutuse alal. Jalakäijaid kaitsvate süsteemide hulka kuuluvad esiklaasipuhastite liigendid, mis murduvad löögi tagajärjel, ning löögienergiat neelavad esiporitiivad.

15943_HONDA_CIVIC__SAFETY 15945_HONDA_CIVIC__SAFETY