Uudised
UUS HONDA CIVIC: esmaklassiline rafineeritus
Uue Civicu arendusmeeskond keskendus muu hulgas sõitjateruumi viimistluse optimeerimisele. Insenerid nägid suurt vaeva, et lihvida igakülgselt nii disaini, konstruktsiooni
Uue Civicu arendusmeeskond keskendus muu hulgas sõitjateruumi viimistluse optimeerimisele. Insenerid nägid suurt vaeva, et lihvida igakülgselt nii disaini, konstruktsiooni kui aerodünaamikat. Selle tulemusel nägi ilmavalgust auto, millega on lõõgastav sõita mis tahes teel mis tahes tingimustes.
Insenerid kulutasid palju aega uue Civicu Euroopas testimisele, et kohandada autot konkreetsete teeoludega. Salongi heliisolatsiooni peenhäälestati Inglismaal asuva uurimis- ja arenduskeskuse kajavabas kambris. Selle käigus muudeti ka laepolstri ehitust ning seda, kuidas polster kerega kokku puutub.
Uue Civicu peenekoelisus tuleneb suuresti aerodünaamilisest efektiivsusest. Mitmel arendusmeeskonna liikmel on Vormel 1-st saadud kogemused, mida nad rakendasid väikese õhutakistuse kombineerimisel eeskujuliku stabiilsusega suurtel kiirustel. Piinlikult täpne töö Honda tuuletunnelis parandas tublisti sooritust, vähendas oluliselt kütusekulu ning tõi kaasa erakordselt vaikse salongi.
“Uue Civicu müra ohjeldamisel ei piirdunud me vaid ühe moodusega,” räägib Kazuo Sunaoshi, arendusmeeskonna juht veermiku alal. “Pigem oli see paljude pisiasjade summa. Minu suureks väljakutseks olid meie Euroopa konkurentide müra- ja vibratsiooninäitajad. Ma võin uhkusega öelda, et me saavutasime oma eesmärgi.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake värsket müra ja viimistluse videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse. Filme ja pilte on kerge alla laadida, samas võite ka terve mängija oma kodulehe külge pookida.
http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/