Kvaliteedipoliitika

OÜ Catwees tegevuse põhieesmärgiks on kliendi rahulolu ja kõrge teenindustaseme abil muuta kliendi margieelistusi Honda kasuks, kasvatades sellega ettevõtte turuosa, kasumit ja käivet ning läbi selle saada edukaimaks ning kliendikeskseimaks automüügi- ja hoolduse ettevõtteks Eestis.

Catwees OÜ kvaliteedipoliitika:
• Me täidame antud lubadusi ja võetud kohustusi õigeaegselt ning suudame hinnata läbi kliendi silmade
• Klientide küsimuste lahendamisel lähtume alati seadusandlikest ja regulatiivsetest nõuetest
• Kasutame oma töös kaasaaegseid töövahendeid ja uusimat tehnoloogiat
• Meie keskustes töötab professionaalne, koolitatud ja lojaalne personal
• Me parendame pidevalt oma juhtimissüsteemi mõjusust
• Pakume pidevalt arenevaid ja innovatiivseid tooteid

Margus Kangur
Juhatuse esimees