Uudised

Alati värsked Honda sõiduautode uudised
28.02.2018

Honda avalikustab Genfi autonäitusel uue CR-V

  • Genfi autonäitusel näidatakse maailmas enim müüdud linnamaasturi* uut Euroopa tootmisversiooni.
  • Sõidukil on uus elegantne ja sportlik disain ning teravamad jooned ja laiem hoiak.
  • Saadaval on ka uus seitsmeistmeline versioon.
  • Esimest korda Euroopas on Honda hübriidtehnoloogia saadaval CR-V-s.
  • Esimesed tarned Euroopa klientidele algavad prognoositavalt 2018. aasta augustis.

 CR-V 2018 front

Honda avalikustab 2018. aasta Genfi autonäitusel uue CR-V Euroopa tootmisversiooni. Maailmas enim müüdud linnamaasturi* uue põlvkonna salongi kvaliteedi, viimistletuse ja ruumikuse tase on veelgi kõrgem ning lisaks on esimest korda saadaval seitsmeistmeline versioon.

Šassii on kõige täiustatum, mis CR-V jaoks kunagi loodud, ning see tagab, et sõiduk pakub suurepärast juhtimiselamust ja eeskujulikku sõidumugavust ning tõeliselt suurepärast sooritusvõimet maastikul.

CR-V 2018 rear 3_4

Tipptasemel välisdisain ja salongi kvaliteet

Uue CR-V väliskujundus on värske ja rafineeritud ning sellel on avaramad jõulised rattakoopiad, teravamad kapoti ja tagumiste veerandpaneelide jooned ning uusim Honda tootepere „nägu” koos iseloomulike esitulede kujundusega.

Õhemad A-piilarid, moekas esi- ja tagumine põrkeraud ning mootori- ja põhjaalune kate teevad uuest CR-V-st oma klassis ühe kõige dünaamiliselt tõhusama sõiduki. Sellel on ka Honda „Active Shutter Grille’i“ süsteem, mis suurendab kütusesäästlikkust.

CR-V 2018 3_4

Uues salongikujunduses on rõhutatud armatuurlaua horisontaalset paigutust, et muuta salong avaramaks ning tekitada laiuse ja tugevuse tunnetus. Armatuurlaual on kaks 7-tollist ekraani ja juhtseadete paigutus on muudetud otstarbekamaks kliimaseadme nuppude viimisega keskmise puuteekraani alla.

 

Oma klassis juhtiv praktilisus ja uus seitsmeistmeline versioon

Uue CR-V välismõõtmed on eelkäijaga võrreldes veidi suuremad ning pikem teljevahe ja laiem hoiak muudavad salongi veelgi ruumikamaks. Oma klassis juhtivat ruumikasutuse tõhusust rõhutab külluslik ruumikus kõigi sõitjate jaoks ning laiem ja sügavam pakiruum. Uus kaheastmeline pakiruumi põrand võimaldab luua lameda pinna suuremate esemete laadimiseks ning elektriline vabakäe-tagaluuk teeb ligipääsu pakiruumile lihtsamaks.

CR-V 2018_front 3_4

Nutikad funktsioonid muudavad uue CR-V igapäevase kasutamise hõlpsamaks. Näiteks saab tagaluugi avanemise kõrgust reguleerida, et vältida kokkupuudet madalate lagedega, ja salongi paindlikkust suurendab kolmerežiimiline keskkonsooli panipaik. Peale selle teeb teise istmerea seljatugede ühe nupuga 60 : 40 jaotusega kokkuklappimise võimalus laadimise kiiremaks ja lihtsamaks.

Esimest korda on CR-V saadaval seitsmeistmelise versioonina. Kui see on valitud, pakub kolmas istmerida suurepärast jalaruumi ja astmekõrgust ning 101-kraadine istmenurk tagab reisijate mugavuse ka pikematel sõitudel. Juurdepääs kolmandale istmereale on samuti oma klassis mugavaim tänu laiale ja madalale sisenemisavale.

 

Uued mootorid tagavad hämmastava tõhususe ja juhitavuse

 

Esimest korda Euroopas pakutakse Honda hübriidtehnoloogiat linnamaasturis. Uus CR-V on saadaval Honda hübriidsüsteemiga Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD), mis koosneb 2,0-liitrisest i-VTEC Atkinsoni tsükliga bensiinimootorist ning kahest elektrimootorist, mis tagavad suurepärase tõhususe ja juhitavuse. i-MMD-süsteem ei kasuta tavapärast ülekannet, vaid kompaktsemat seadet, millel on üks fikseeritud ülekandearv, mis loob liikuvate komponentide vahel otseühenduse ja edastab pöördemomenti sujuvamalt.

CR-V 2018 interior

Saadaval on ka 1,5-liitrine VTEC TURBO bensiinimootor, mis on võimas ja oma klassis kõige säästlikum. Jõud kantakse üle kuuekäigulise manuaalkäigukasti või valikulise CVT-automaatkäigukasti abil, mida on häälestatud lineaarsema reaktsiooni tagamiseks.

Nii bensiini- kui ka hübriidjõuseadmed on standardversioonis esiveolised, kuid neile saab lisada Honda uusima nelikveo sõidutehnoloogia „Real Time AWD with Intelligent Control System™“, mis annab CR-V-le võime tulla toime igal maastikul. Kliirensit on kõigil versioonidel suurendatud 38 mm võrra, mis on nelikveolisel bensiinimootoriga mudelil nüüd 208 mm.

Esimesed 1,5-liitrise VTEC TURBO bensiinimootoriga Honda CR-V-d jõuavad prognoositavalt klientideni 2018. aasta augustis ja hübriidmudelid 2019. aasta alguses.

* Tulemused on saanud JATO Dynamics, kumulatiivne müük 2013.–2016. kalendriaastal