Miks valida AMT ?

Kas teadsid järgnevat AMT paatide kohta?

1.       „Alati kaldale“ tehnoloogia.

Kõik AMT paadid on projekteeritud ja ehitatud nii, et välimise ja sisemise korpuse vahele jääks minimaalselt ruumi. Lisaks sellele on sisemine kere koos kõigi panipaikadega täiesti veekindel. Selline kahekereline konstruktsioon tagab paadi ujuvuse ka siis, kui välimine korpus on tugevasti kahjustada saanud ja kahe kere vaheline ruum on veega täitunud. Üks paat – kaks keret.

Eelised kasutaja jaoks

·         Ohutu. Paat püsib pinnal ja sellega on võimalik kaldale pääseda ka siis, kui välimine korpus on vigastatud ja kahe korpuse vaheline ruum on veega täitunud.

·         Palju ruumi. Sisemise ja välimise korpuse vaheline ruum on minimaalne, et paadi sees oleks maksimaalselt vaba pinda ning minimaalselt oleks ruumi veele, mis võib halbade asjaolude kokkulangemisel paadi kahe kere vahele sattuda. Kogu n-ö raisatud ruum on panipaikadena kasutatud. Võrrelge näiteks  AMT 170BRs (5,02 meetrit pikk) sisemist ruumikust ning panipaikade ruumikust teiste sama klassi paatidega!

·         Korralikud panipaigad. Kuna panipaigad moodustavad osa veekindlast sisemisest korpusest, ei saa panipaikades olevad esemed salapäraselt paadi pilssi ära kaduda. Kõik panipaigad on ka seestpoolt viimistletud ja värvitud ning nendest ei leia paljast klaasplasti.

2.       Standardvarustus.

Kõikide AMT paatide standardvarustusse kuuluvad: 30 m otsaga ankur, kaiotsad, vendrid, tagavara kütusemahuti, pootshaak/mõla ja ringtuli. Eriti oluline on aga see, et paadis leidub kogu selle varustuse jaoks ka oma kindel koht. Näiteks suurematel paatidel on vendrite jaoks spetsiaalsed panipaigad. Vendrid on alati oma kohal ja nad on lihtsalt kättesaadavad, ilma, et keegi peaks oma istekohalt tõusma või asukohta vahetama. See teeb vendrite kasutamise lihtsaks ja sildumised ohutuks, mis omakorda tagab paadi hea seisukorra.

3.       Lukulahendused.

Lukustatavad panipaigad tähendavad enamasti seda, et paadis olevaid panipaiku on võimalik lukustada tabalukkudega, mis tuleb eraldi hankida. See omakorda tähendab, et viie panipaiga jaoks on viis erinevat võtit. Paadis kasutatavad lukud peavad vastu pidama kõige karmimatele tingimustele ning seetõttu on AMT valinud oma partneriks ühe maailma juhtiva lukutootja – Abloy. AMT pakub oma paatidele lukustatavaid panipaiku koos integreeritud Abloy lukusüdamikuga. Kõik paadis olevad lukud on kodeeritud nii, et neid on võimalik avada vaid ühe võtmega. Kui võtmed juhtuvad kaduma, siis on neid võimalik lähimast volitatud Abloy esindusest juurde tellida. Seda mugavust õpite Te kiiresti hindama.

4.       Oskusteave

Tootearenduse meeskonna ja paadimeistrite suur kogemus paatide ehitamisel ja kasutamisel on võimaldanud kombineerida praktilisuse, hea välimuse ning suurepärased sõiduomadused seejuures turvalisust ohtu seadmata.

AMT projekteerib, töötab välja ja toodab kõik oma paadid ise. Samuti valmistatakse kohapeal kõik vajalikud vormid ja eritööriistad, mida paatide tootmiseks vaja on.

Tootearenduse käigus testitakse kõiki paadi funktsioone ning tänu sellele on kõik uued mudelid juba esimesest paadist alates lõplikult valmis.

 

5.        Värvilahendused

 

Kõikides AMT paatides on ohutud ja kergesti hooldatavad tekipinnad. AMT paatides on hallid tekid, mis aitavad paadi üldmuljet puhtamana hoida. Hallid pinnad sünnivad juba tootmise alguses, kus vormi pihustatakse hall gelgoat, mis tähendab, et tekk (ja ka paadi küljed) on läbinisti hall. Vastupidiselt värvitud tekile ei ole karta, et värv maha kuluks.

AMT kasutab kõikides paatides kõrgekvaliteedilist rihveldust, mis pakub head haarduvust. Sümmeetrilise mustriga rihveldatud pinnad on nägusad ning neid on lihtne puhastada. Kvaliteetse rihvelduse vormides loomiseks, ja valmistoodangu vormidest eemaldamiseks, on vaja hoolt ja aega ning see on ka põhjus, miks paljud tootjad suuri rihveldatud pindasid väldivad.

 

 

6.       Elektrisüsteem

AMT paadid on varustatud mudelipõhise elektrisüsteemiga, mis sisaldab:

·         eraldi akuruumi paigaldatud pealülitit;

·         tugevat kaitsmepaneeli, kus asuvad kvaliteetsed automaatkaitsmed;

·         kaableid kõigi paati paigaldatud elektritarbijate jaoks;

·         akukaableid;

·         reservkaableid lisavarustusele, näiteks kaardiplotterile;

·         lülitipaneeli koos vajalike lülititega. 160R mudelist alates on lülitipaneelis vabu kohti ka lisalülititele, mis muudavad lisavarustuse paigaldamise veelgi lihtsamaks ning aitavad hoida n-ö puhast väljanägemist;

·         akukinnitus, mis fikseerib aku kindlalt ning turvaliselt.

 

 

7.       Ruumikus

 

AMT paadid on tõeliselt ruumikad ning tihtipeale on neis rohkem sisemist ruumi, kui konkurentide sarnaste mõõtmetega paatides. Erinevate tootjate paate võrreldes tasub alati veenduda paadi tegelikes mõõtmetes. AMT ei „venita“ kunagi paadi mõõtmeid erinevate väljaulatuvate osade (nagu näiteks ujumisredel) arvelt. Alati tasub uurida ka paadi sisemisi mõõtmeid, nagu sisemine pikkus, sisemine laius ja parda kõrgus. AMT projekteerib oma paadid nii, et välimise ja sisemise kere vahele jääks võimalikult vähe tühja ruumi, see tagab võimalikult suure sisepinna. Siin on mõned näited võrdlemiseks:

AMT 160R- sisemine pikkus 342cm, sisemine laius 162cm, parda kõrgus 67cm

AMT 170BRs – sisemine pikkus 372cm, sisemine laius 162cm, parda kõrgus 68cm

AMT 185BR – sisemine pikkus 400cm, sisemine laius 177cm, parda kõrgus 80cm

 

8. Viimistlus

Paadi ehituslahendustes ja viimistluses võib tootjast tulenevalt olla suuri vahesid. Kui võtta näiteks AMT paatitel kasutatav vööri panipaiga luuk, siis leiame selles väikeses detailis palju läbimõeldud lahendusi ning esteetilisust. Näiteks:

·         kõik lõigatud servad on lihvitud ja värvitud. Korralikult viimistletud lõigatud servad tagavad selle, et luuk on turvaline (ei lõhu käsi ega riideid), hea väljanägemisega ning vastupidav (värv ei lase niiskusel klaasplasti koguneda);

·         happekindlast materjalist valmistatud hinged kinnitatakse luugi külge peenkeermega poltide abil. Luugi sisse on tootmise käigus lamineeritud alumiiniumist plaadid, kuhu hiljem puuritakse augud, mis keermestatakse. Selline kinnitusviis on nägus ja väga vastupidav.

·         tugev kummipael hoiab luuki kinni ka suurema lainetuse puhul ega lase tekkida häirivatel kõrvalistel helidel.

AMT paadid on selliseid läbimõeldud pisiasju täis ning see teebki AMT paatidest stiilsed, turvalised, praktilised ning vastupidavad veesõidukid.