Uudised

Alati värsked Honda sõiduautode uudised
5.01.2015

Julgelt ümber stiliseeritud ja oluliselt täiustatud 2015. aasta Honda CR-V saab uue jõuseadme ja uue tehnoloogia

Honda CR-V on aastaks 2015 ajakohastatud: värske disain, täiustunud mootorite valik ja uued salongitehnoloogiad muudavad selle Euroopa ostjatele veelgi ihaldusväärsemaks.

Honda CR-V on aastaks 2015 ajakohastatud: värske disain, täiustunud mootorite valik ja uued salongitehnoloogiad muudavad selle Euroopa ostjatele veelgi ihaldusväärsemaks.

• Täiustunud välis- ja sisekujundus annavad 2015. aasta CR-V-le esindusliku välimuse
• Uus ja veelgi võimsam 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor toodab 160 hj ja 350 Nm
• Uus üheksakäiguline automaatkäigukast tagab heitmekoguste vähenemise ja kütusesäästlikkuse
• Kogu mudelivalikus on kasutusele võetud uus meelelahutus- ja tehnoloogiasüsteem

2015. aasta kevadest saada oleva CR-V väliskujunduse värskendused pakuvad söakamat ja sportlikumat ilmet kordumatus Honda stiilis. Suurimad muudatused on toimunud auto esiosas, kus ümberkujundatud esituled „voolavad” läbi uue iluvõre. Lisaks annavad uus põrkeraud ja karterikaitse CR-V-le jõulisema välimuse. Lisaks on ümber stiliseeritud ka tagumised kombineeritud LED-tuled, andes CR-V-le sujuvama kolmemõõtmelisema välimuse.

Armatuurlaua laiuses kulgeva efektse kroomelemendi ja kvaliteetsete materjalide kasutamisega põhipindadel saavutas Honda oma eesmärgi, luues veelgi stiilsema ja funktsionaalsema salongi. Lisaks suurendab mitmekülgsust ja mugavust esiistmete vahel paiknev lükandkäetugi (60 mm ette ja taha).

Uued tõhusamad mootorid
Nelikveoline CR-V on tulevikus saadaval võimsama diiselmootori ja täiesti uue üheksakäigulise automaatkäigukastiga.

Uus 1,6-liitrine i-DTEC neljasilindriline diiselmootor Honda Earth Dreams tehnoloogia mootoriseeriast annab tunduvalt suurema väljundvõimsuse kui tema eelkäija, suurendades maksimaalse võimsuse ja pöördemomendi kuni 160 hj ja 350 Nm-ni.

Mootori paariliseks saab valida ühe kahest jõuülekandest: kuuekäigulise manuaalkäigukasti, mis eraldab oma klassi väikseima CO2 heitmekoguse (alla 130 g/km), või uue üheksakäigulise automaatkäigukasti, mis võimaldab kasutada uusima mootori jõudlust täiel määral. Üheksakäigulise ülekandega sobitades jääb CR-V CO2 heitmekogus alla 135 g/km: see on eelneva viiekäigulise automaatkäigukastiga võrreldes suisa 20% parem tulemus.

Manuaalkäigukastiga saada olev esiveoline diiselmootoriga CR-V sai jõuülekande praeguselt mudelilt ja on varustatud 120 hj 1,6-liitrise i-DTEC mootoriga, mille heitmekogused on langenud väärtuseni 115 g/km*. 2,0-liitrine i-VTEC bensiinimootor on endiselt saadaval, väljundvõimsusega 155 hj ning vastab nüüd Euro6 nõuetele.

Täiesti uus info- ja meelelahutustehnoloogia.
2015. mudeliaasta CR-V Euroopa ostjad võivad nautida Honda Connectuuendusliku rakendusega juhitavat info- ja meelelahutussüsteemi.

Enamus varustusastmetesse kuuluv Honda Connect pakub teel olles mugavat ühenduvust. Selle arvukaid funktsioone on seitsmetollisel puutetundlikul ekraanil lihtne valida. Honda Connect annab eesistujatele kiire juurdepääsu kõigele, alustades tahavaatekaamerast ja muusikast ning lõpetades telefonide Bluetooth-ühenduvuse ja MirrorLink tehnoloogia kasutamise võimalusega.

Uue süsteemi funktsioonide hulka kuuluvad internetiühendus, üheksa eelinstallitud rakendust (sh juurdepääs Honda App Centerile), valikuline Garmini satelliitnavigatsioonisüsteem, audioekraan, AM/FM/DAB ja internetiraadio, telefoniliides ning Bluetooth-ühenduvus. Lisaks sellele hõlmab süsteem dünaamiliste suunistega tahavaatekaamerat ning mitmekülgseid andmeid sõiduki läbisõidu, kütusesäästu ja sõiduaja kohta.

* Esialgsed andmed ootavad WVTA ametlikku heakskiitu